موارد مهم در انتخاب شرکت سئو شامل صداقت، تجربه، بروزبودن دانش تیمی قرارداد منسجم است.
شرکت های سئو زیادی در کشور فعالیت دارند اما تمامی شرکت ها نمی توانند سایت شما را به رتبه های برتر گوگل برسانند برای داشتن یک سایت در رتبه های برتر نیاز به خدمات سئو خوبی دارید.
شرکت وب نامبروان یکی از شرکت های پیشرو در خدمات سئو سایت است که در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، کوگل ادز و سئو فعالیت دارد.
افزایش جستجو با سئوی محلی
سئوی محلی باعث افزایش دید کسب و کار در پلتفرم هایی می شود که محلی بودن آن ها بسیار مهم است. با بهینه سازی برای جستجوی محلی، کسب و کارها به طور برجسته در Google نشان داده می شوند و در حال حرکت به مشتریان دسترسی پیدا می کنند. و در حالی که کاربران دسکتاپ ممکن است همان فوریت را ارائه ندهند، پتانسیل جذب مشتریان در حالی که در مرحله تحقیق و برنامه ریزی تصمیم خرید هستند هنوز وجود دارد.
بهبود کسب و کار های محلی
رشد سئوی محلی فرصتی قابل توجه برای کسب و کارها برای دستیابی به مصرف کنندگان بسیار مرتبط است. به عنوان مثال، به جای تلاش برای رقابت با مارک های بزرگ برای کلمات کلیدی گسترده، سئوی محلی کسب و کارها را تشویق می کند تا صنایع خاص با ارتباط محلی را هدف قرار دهند.
این رویکرد hyperlocal بسیار مهم است. به عنوان مثال، ابتکار اخیر امریکن اکسپرس کسب و کار کوچک در روز شنبه حدود 17 میلیارد دلار هزینه کل در یک روز داشت. زمانی که مورد بررسی قرار گرفت، 61 درصد گفتند که اکنون به احتمال زیاد مشتریان دائمی یک کسب و کار کوچک خواهند شد.
به دست آوردن ترافیک از کاربران تلفن همراه
جستجوی موبایلی یک تطابق کامل برای سئوی محلی است و جستجوگران را با کسب و کارها در زمان واقعی متصل می کند. هنگامی که مردم از دستگاه های تلفن همراه خود برای یافتن راه حل های فوری استفاده می کنند – چه رستوران، فروشگاه یا خدمات – معمولاً به دنبال گزینه های نزدیک به مکان فعلی خود هستند.
کلیک های ارگانیک 45.1 درصد از کل کلیک های نتایج جستجو را در سال 2022 تشکیل می دادند
از کل کلیکهای موتورهای جستجو بر روی دستگاههای دسکتاپ، 45.1 درصد از کلیکهای ارگانیک بوده است. با استفاده از سئو، می توانید ترافیک بیشتری کسب کنید.
26 درصد از جستجوها بدون کلیک انجام شده است
هر جستجویی کاربر را از یک نتیجه جستجوی ارگانیک به یک وب سایت شخص ثالث هدایت نمی کند. در واقع، 26 درصد از جستجوها منجر به صفر کلیک شد. کاربران ممکن است اطلاعات مورد نظر خود را مستقیماً در صفحه نتایج جستجو پیدا کنند و بنابراین دلیلی برای کلیک کردن روی هیچ وب سایتی ندارند.
کمتر از 1% از کاربران به صفحه دوم نتایج جستجو می رسند
وقتی کاربران چیزی را جستجو می کنند، نمی خواهند اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کنند. به همین دلیل جای تعجب نیست که تنها 0.44 درصد از کاربران جستجوی گوگل از نتایج صفحه دوم بازدید می کنند.
اولین نتیجه ارگانیک در صفحه نتایج جستجو دارای میانگین نرخ کلیک 27.6٪ است.
نرخ کلیک (CTR) نشان میدهد که کاربرانی که نتیجه جستجوی ارگانیک شما را میبینند چقدر به صفحه وب شما کلیک میکنند. نتایج صفحه یک دارای میانگین نرخ کلیک 27.6٪ است، در مقایسه با نتایج صفحه دو، که میانگین نرخ بسیار پایین 15.8٪ دارند. هرچه رتبه صفحه وب شما بالاتر باشد، احتمالاً کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد.
ایجاد اعتبار مزیت اصلی سئو است
مهم نیست چه محصولات یا خدماتی را می فروشید یا چه مدت در تجارت هستید، اعتبار مهم است. یک استراتژی سئو قوی همچنین می تواند شما را به عنوان یک رهبر قابل اعتماد در صنعت خود قرار دهد و به شما کمک کند از رقبای خود متمایز شوید.
سئوکاران می گویند که بزرگترین چالش آنها کمبود منابع و مسائل استراتژی است
موفقیت در سئو کار آسانی نیست، به خصوص اگر با استراتژی خود مشکل دارید و/یا منابع لازم برای طراحی و اجرای آن را ندارید. خوشبختانه، شما می توانید برای گسترش دانش و مهارت خود در دوره های سئو شرکت کنید. گزینه دیگر این است که سئو را به افراد حرفه ای برون سپاری کنید تا بتوانید روی کارهای بزرگ و بزرگ مانند رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.
سئوکاران می گویند که بزرگترین تغییرات در صنعت، هوش مصنوعی و به روز رسانی گوگل است
هنگامی که در مورد “بزرگترین تغییرات” و تغییرات صنعت در سئو سوال شد، 18.7٪ از پاسخ دهندگان گفتند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در حالی که 18٪ گفتند Google به روز رسانی 1. از آنجایی که SEO همیشه در حال توسعه است، مهم است که در مورد آخرین تغییرات به روز باشید. بنابراین می توانید استراتژی خود را بر این اساس تنظیم کنید.
آمار موتورهای جستجو
الگوریتم گوگل بیش از 200 عامل دارد
گوگل بیش از 200 سیگنال یا سرنخ را زمانی که رتبه 10 موتور جستجوی خود را تعیین می کند در نظر می گیرد. پنگوئن که در سال 2012 ساخته شد، یکی از این سیگنال ها است. این به کاهش حضور سایت هایی که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند کمک می کند. عوامل دیگر عبارتند از سن دامنه، استفاده از کلمه کلیدی، طول محتوا، محتوای تکراری، دستور زبان و قابلیت استفاده از تلفن همراه.
بیش از 90 درصد از جستجوها در سراسر جهان در گوگل انجام می شود
در حالی که گوگل تنها موتور جستجوی موجود نیست، باید تلاشهای سئوی خود را در آنجا متمرکز کنید زیرا 90.68 درصد از سهم بازار موتور جستجو را در اختیار دارد. تلاش برای موتورهای جستجوی دیگر، مانند بینگ، یاهو، ناور و داک داک گو.
گوگل همچنین تقریباً 94 درصد از سهم بازار جستجوی موبایل را در اختیار دارد
وقتی صحبت از سهم بازار جستجوی موبایل به میان میآید، گوگل نیز کیک را به دست میآورد. از بین تمام جستجوهای موبایلی که انجام می شود، 93.77٪ در Google 17 است. این امر اهمیت اطمینان از سئوی سایت شما در دستگاه های تلفن همراه را تقویت می کند. باید عالی به نظر برسد و در iOS و Android به راحتی قابل پیمایش باشد.
دومین و سومین موتورهای جستجوی پرکاربرد در سراسر جهان یاهو و بینگ با 3.23% و 3.17% سهم بازار هستند.
گوگل محبوب ترین موتور جستجو است و یاهو و بینگ درست پشت آن قرار دارند 17. از آنجایی که گوگل در برخی از کشورها مانند چین مسدود شده است، ممکن است منطقی باشد که بر یاهو و بینگ نیز تمرکز کنیم. فقط به خاطر داشته باشید که این موتورهای جستجو الگوریتم های متفاوتی نسبت به گوگل دارند، بنابراین ممکن است استراتژی شما نیاز به تغییر داشته باشد.
در پنج سال گذشته، گوگل تقریباً 36 به روز رسانی الگوریتم اصلی را انجام داده است
گوگل الگوریتم خود را اغلب برای بهبود کیفیت جستجو و نگه داشتن بازاریابان دیجیتال به روز می کند. در واقع، موتور جستجو 36 الگوریتم را بین سپتامبر 2018 و سپتامبر 2023 تکمیل کرد. سیزده مورد از این بهروزرسانیها بهروزرسانیهای اصلی در نظر گرفته شدند. به عنوان یک صاحب کسب و کار که از SEO استفاده می کند، وظیفه شما این است که با انتشار این به روز رسانی ها آشنا شوید.
گفتگو در مورد این post